Jao detta är lite av det som händer i kalmah..

Emmas och min målnig går priimaXD eller inte..och detta gör vi när
vi inte städar upp skiten efter J09. Alla fina hål i villa 1 är i alla fall
hela, fina och målade nu^^

De som nu har bott i villa 4 har minst haft ett krig där. Med några hammare, basebollträn
och något slags hagelgevär med tanke på alla hål som finns i väggarna ^^



Haha jao detta kan man göra när Bennys städuppgifter tar slut XD
Ett av de vackraste verk jag har åstadkommit i hela mitt liv tror jag^^
Tyvärr kom inte alla kloka texter vi har skrivit med. Så detta måste helt enkelt ses live.
Vi har konstutställning i klassrummet i lagårn i början av terminen :)

Hare gött! :)

Kommentarer
Postat av: Benny

WTF???? :-)

2011-07-26 @ 20:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0