najz va?



Ehhm.. Ja så här ser alltså Lisas cykel ut efter en stund med några uttråkade J09 elever :P
Fullt funktions duglig.

Den överlevde till och med en onsdags kväll xD Men har man lite alkohol i blodet så sitter man stadigare i barnstolen än vad man gjort på en paket hållare. Sen är det bara till att lita på personen som kör att man håller sig på vägen =P  


För att ge en liten hint om hur det va i onsdags ( mer än att det var mycket trevligt)
kan vi lägga ut en konversation som mycket väl kan ha ägt rum framåt senare natten mellan emma, anna å lisa:

anna: liiisaa!!

lisa: du är jobbig!

emma: det sitter en pojke på månen...nanan na na

anna: men lisa då!

lisa: nej du e jobbig!

emma: det sitter en pojke på månen... nanana hihihi nana *hysteriskt mycket fniss*

anna: jag är nyktrast här!

lisa: nej jag e nykter!

anna: Nej jag!

lisa: nej jag! och du är jobbig och onykter

emma: Å jag e full när jag e full å jag e full när jag e full! nana nanana na hihihih

lisa: anna jag tar inte hand om dig ikväll

anna: men jag är nykter jag kan gå raaakt!

emma: hihih haha hoho hihi * fniss fniss fniss *

lisa: åh jag kommer må dåligt imorgon...

anna: jag e nyktrast!

lisa: NEJ ANNA DU ÄR JOBBIG FÖR HELVETE!

emma: jag e full när jag e full!  Det sitter en pojke på månen... hihih

 

Precis innan läggdags lät det istället såhär:


emma
: det snurrar!! buhuhu..


lisa
: hahahahaha! fan va bra jag mår!


emma
: det snurrar!! buhuhu..


lisa
: hahahahaha! asså jag mår as bra!


emma
: men det snuurraaaar!!

lisa: hahahahahaha!


anna
: suck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0