msn konversation

Nu ska ni få ta del av en msn konversation mellan lisa och emma:)
Dock något censurerad för känsliga läsare :)


Först ett inslag där lisa säger till emma att plugga, här visar vi våra skills när det gäller engelska:

-emmaa säger:
nonono that wont work thats even more tråkigt you vet -_-

Lisa säger:
 oki jag understand dig....

-emmaa säger:
thank dig

Lisa säger
were good jag have precis tagit ett very hot skumbath so aj am a little seg

-emmaa säger:
oh how skönt I tror jag shall do that med faktiskt


Nämnde jag att vår engelska lärare heter robin johnsson? haha

I nästa del ska emma baka en kaka:

-emmaa säger:
nu ska ja baka en kaka. en brun, en kladdig gissa vilken ;O

Lisa säger:
hahah BAJS!!!

-emmaa säger:
*nemen usch*
kladdkaka lisa, kladdkaka

Lisa säger:
åå fan...

-emmaa säger:
och den ska in i ugenen
inte en sån man gör i sängen då
utan i en bunike med elvisp

Lisa säger:
HAR DU EN BULLE I UGNEN!!

-emmaa säger:
HAahahaha nejnej, me snart
ehn brun en

Lisa säger:
HAR DU VATT OTROGEN MED EN NEGERHANE!!??



Allt i världen kan misstolkas, glöm icke det så blir livet roligare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0