Hur kan skolan och en klass med människor betyda så jäkla mycket?

Tjo Anna här..
Snor bloggen en stund bara för att skriva hur tråkigt jag har det och för att skriva hur mycket min klass betyder för mig. Herre gud! Detta påsklovet var helt onödigt vi hade ju haft der så mycket roligare i skolan! Det är skittråkigt väder ute, vi hade ju kunnat sitta på Jonnas och Viktorias rum och bara varit och haft det hur mysigt som helst! Pratat av oss om människor som vi irriterar oss på, det roliga som händer på torpet och en massa annat. Sedan hade pojkarna av någon anledning kommit in i rummet^^ 
De saknar säkert kvinnligt sällskap i klassen. Fast de har ju Törnblad:P Men det är kanske inte alls är riktigt samma sak^^ Usch nu var jag elak. Ska skriva upp det på min lista: Inte var elak mot Töntblad.Ehm ee Törnblad. Ååh jag saknar allt det där jätte mycket! Kaffestugan, att örfila Patrik(det förgyller dagen), att säga "Hej getskägg" och ge henne en stor kram, att flumma med Emma, sova i Lisas underbart sköna "soffa", träffa Jonna för hon är så himla omtänksam. Och en massa massa mer! Men istället sitter jag här hemma en hel dag vi datorn och facebook. Superkul. Not.
Fast man kanske måste vara ifrån saker för att verkligen kunna uppskatta det när man kommer tillbaka?Men att bara vara på torpet i tre dagar är ganska krävande. Sen åker man hem och vilar upp sig på helgen men när man väl har sovit igen de där timmarna man inte sov bara för att man var på GP eller satt och shottade listerine, så vill man tillbaka lika snabbt igen. Usch nu har vi haft lov alldeles för länge.
Jao men ha det bra alla människor hoppas att jag inte låter alldeles för patetisk.
Glad påsk!:P

 




Made by Lisa!



    

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är en fux med ljus man och svans :)

2010-04-07 @ 20:49:25
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0